Choose your language:
et ru
EN-uudised:

27.02.2015 10:51:18
Hea uudis kõigile Encounteri huvilistele!

Kutsu sõpru, tuttavaid, kes pole veel mänginud Encounterit ja mõlemad meeskonnad - sinu ja uustulnukate oma saavad osaleda poole hinnaga!

Soodustust saab kasutada igal mängul, mis toimub 2015 a. kevadel Tallinnas, kui algajate koosseisus on kõik, kes esmakordselt liituvad meie projektiga ja kutsuja meeskond ise osaleb ka.


Uudiste arhiiv >>>
RSS 2.0
Domeen: http://eesti.en.cx/ (domeeni omanik: Ramerius) Näita avatari
Foorumi moderaatorid: aSilver, zabeg, pobeg, Vorobjaninoff, monych, ya_keku, ya_estORG, mpuusaar, annaliisa, TaaviS, ya_vanilla, serxx, Ramerius, Smith20, PilgrimEST, K P, hr. Leppik, riinuke, Eleri, Pelkar, Pliiats, sillux, s2ffle, Danub

3/2010 Karikasari (#33, 13.03.2010)

17.02.2010 13:31:37 / 18 postitust / teema autor kr66susEST .

Mängu tüüp: Võistkondlik
Läbimise järjekord: Lineaarne
Mängu autorid: kr66susEST, ya_estORG
Mängu algus: 13.03.2010 20:00:00 (UTC +2)
Mängu algusaeg kohalikus ajavööndis:  (UTC )
Mängu lõpuaeg: 14.03.2010 04:45:00 (UTC +2)
Mängust osalemise soove võetakse vastu kuni: 13.03.2010 19:59:00 (UTC +2)
Osavõtt:(osavõtusoovid on aksepteeritud) 
Mängu detailid >>>
Major
Poiss
(
 III-järgu OrdenIII-järgu Orden
)
Atestaat
[ 17.02.2010 13:31:37 (UTC +3) ]  
3/2010 Karikasari (#33, 13.03.2010)

Tuleb vahelduseks LINEAARNE mäng... võtke heaks või pange pahaks *SMILE*
Lipnik
(
)
[ 03.03.2010 16:49:02 (UTC +3) ]  
tuleb seekord võtta mänguks mõni kiirem auto!
Major
Poiss
(
 III-järgu OrdenIII-järgu Orden
)
Atestaat
[ 03.03.2010 16:50:46 (UTC +3) ]  
mrrandy: tuleb seekord võtta mänguks mõni kiirem auto!
autost vähe abi kui hallollus seent ei suuda järada :)))
Major
Poiss
(
 III-järgu OrdenIII-järgu Orden
)
Atestaat
[ 11.03.2010 17:42:37 (UTC +3) ]  
nii mis teid siis ees ootab kallikesed :)

12 mängutaset ja 34 objekti... ei tasu paanikasse satuda, kui olete piisavalt nupukad, valite õige strateegia ja taktika õnnestub teil mäng läbida 12 objektiga... vastupidiselt aga võite seigelda kõigil 34-l :) samas ei ole reegel et kõige vähimatel objektidel käinud tiim võidab :)... mängul on kaks megaobjekti, mõned väiksemad ja päris pisikesed ning pooled TÄPPIDELE omased objektid...

seiklema hakkate mööda piraatide kaardil olevat labürinti, kus teekonda võite valida oma enese tarkusest, kaardil olevatest vihjetest või tulete orgide juurde (täidate mingi ülesande ja positiivse soorituse korral saate täpse valiku kolmest, mille ees seisate igal tasemel)...

esimene ülesanne tuleb piltmõistatus (pakun et raske ja samas väga kerge), et natukenegi tiimide seas vahed sisse lüüa... samuti on viimasel tasemel paras pähkel ülesanne, mis annab võimaluse eest ära lipsata või eesolijaid kinni püüda... nende vahele jääb lõbus ja kerge vahepala, kus võib valede otsuste korral mitte vähe aega kaotada :)))

Nooremseersant
(
)
[ 11.03.2010 19:04:19 (UTC +3) ]  
b-EST tuleks ka kui auto poleks põlema läinud :(
Ehk on keegi autoga inimene üle (meid on kolm)

Kaspar
Major
Poiss
(
 III-järgu OrdenIII-järgu Orden
)
Atestaat
[ 11.03.2010 21:40:05 (UTC +3) ]  
Seened: b-EST tuleks ka kui auto poleks põlema läinud :(
Ehk on keegi autoga inimene üle (meid on kolm)

Kaspar
Präänikud on ka kolmekesi ja otsivad autoga inimest...
Kapten
Poiss
(
 III-järgu OrdenIII-järgu Orden
)
[ 12.03.2010 12:44:45 (UTC +3) ]  
Hmm, tõotab midagi huvitavat olevat.
Major
Poiss
(
 III-järgu OrdenIII-järgu Orden
)
Atestaat
[ 12.03.2010 17:09:52 (UTC +3) ]  
Eeslane: Hmm, tõotab midagi huvitavat olevat.
no eks paistab mis käki me kokku keerame :)

mis puudutab staapi... siis selle järgi hullu vajadust nüüd pole - rohkem koodide sisestaja, võib aidata piraadi kaardil teekonna leidmisega, võib abi olla ortofotodel koha määramisega ja esimese ning viimase taseme ülesannete lahendamisel... tuleb üks (ei oskagi pakkuda kui raske) boonusülesanne, kuid sellist ajude raginat ei tule staabile nagu tavaliselt on olnud...

kokkuvõtteks - kui ma oleks staabimängija, oleks mul põnevam koos välimängijatega ringi joosta :)

Nooremleitnant
Poiss
 rait
(
)
[ 14.03.2010 11:43:08 (UTC +3) ]  
väga hästi tehtud kaart, mina liiguksin täpselt samamoodi, aga meie tiim lihtsalt tahtis teised kohad ka üle vaadata, et muidu jääme äkki millestki ägedast ilma, siis me valisimegi tee käia enne enamus tupikutest läbi.
Nooremleitnant
 ults
(
)
[ 14.03.2010 11:59:27 (UTC +3) ]  
:D
Nooremleitnant
Poiss
(
)
[ 14.03.2010 13:10:43 (UTC +3) ]  
mängu ülesehitus oli iseenesest huwitataw aga kaardi loogika osas tekkis küll wäike hämming lõpuks. tegelikult polnud seda waja ju üldse waadata lihtsalt silmad kinni panna ja walida üks kolmest wõimalikust :D

nagu hundid siin kirjutasid siis sai ka alguses ikka järjest ära kontrollitud kas kahel objektil on ikka tupik enne kui õigele läksime.*SMILE*
lõpuks kui asi käima sai pidi ikka midagi tehnikaga nihu minema ja esikolmikust wälja langemine oli muidugi masendaw*SMILE* aga Põdikud ei põe ja sai ikka läbi raskuste lõpuni wõideldud. koht mis lõpuks tuli ei olnud küll mis me ootasime aga järgmine kord uuesti ja paremini.
läbi raskuste tähtede poole :) see on meie moto *SMILE*
Vanemseersant
Poiss
(
)
[ 14.03.2010 13:23:49 (UTC +3) ]  
mäng oli ka meie tiimi arust hea, aga samuti see kaardiloogika oli suht lamp :D
aga suht napp rabelemine käis esi 7 seas
Nooremleitnant
Poiss
(
)
[ 15.03.2010 11:42:25 (UTC +3) ]  
Meil kaardiga probleeme polnud, saatuslikuks sai meile ülemiste parkla, kus olime vist lihtsalt pimedad, kuna olime kõik õiget putkat korduvalt vaadanud ja lihtsalt ei leidnud koodi.
Aga nii uudishimust küsiks orgide käest, kui paljud siis turakat tagumas(või mõnda muud mängu mängimas) käisid? Meie talupojaloogika ütles, et kuna enamikul juhtudest suutsime vähemalt ühe tupiku kohe välistada ja objektid olid väiksed, jõuab tupikus kiiremini käidud kui turakat mängitud(eriti veel siis kui peaks juhtuma, et esimene kord ei võida:D). Krt seda teab, kas see taktika nüüd hea oli või mitte, kohaga me seekord ju kiidelda ei saa kuigi puhta ajaga olime isegi kolmandad;)
Nooremleitnant
Poiss
 tets
(
)
[ 15.03.2010 11:45:15 (UTC +3) ]  
kaart oli ju jummala timmis. 3-st kohast lihtsalt koodi ei leidnud ei tupikut ega midagi muud... :D
Kapten
Poiss
(
 III-järgu OrdenIII-järgu Orden
)
[ 15.03.2010 13:39:05 (UTC +3) ]  
Hmk,
Tänud orgidele huvitava mängu eest. Oli tõesti midagi muud ja huvitavat. Meie eriti kaardist aru ei saanud, eks ta umbes käis. Ise käisime esimesed 2 ülesannet Mati juures põlve silumas ja läks päris nobedalt. Käisime selleks et üldse mingist loogikast aru saada, aga peale teist korda lõime käega ja hakkasime umbes edasi panema. Edaspidine läks nagu läks , kokkuvõttes päris hästi , kuni viimase ülesandeni kus meie endi lohakuse tõttu läks meeletult aega.
Mängu formaat ise oli tõesti huvitav kahju ainult et see kaadi värk natu arusaamatuks jäi. Sooviks omalpoolt jõudu ja jaksu orgidele et neil edaspidigi indu jätkuks.
Major
Poiss
(
 III-järgu OrdenIII-järgu Orden
)
Atestaat
[ 17.03.2010 21:33:45 (UTC +3) ]  
Tänud meiegi poolt kõigile!

Ei teagi veel kas kunagi midagi sellist veel teeb, kuid kui, siis tõenäoliselt tsipa teistmoodi :))))

Kaart vist ei olnudki täielik läbikukkumine - vähemalt üks tiim jagas peaaegu matsu lahti :)))

Seletaksin siis ilma loogikata orgide loogika lahti:
Start A2 - eeldasime et kõik tormavad otse ja surasime pöörde paremale ning lootsime et enamik tiime ei riski ja tulevad meile külla - FAIL :)))

D3 - sektoris D2 oli kujutatud Sireene ehk ilusaid naisi, kes võlusid ja hukutasid oma peibutava lauluga mööda seilavaid meremehi, kes unustasid laevajuhtimise ja sõitsid karidele... ehk PAHA ehk tupiksektor :) jääb valik otse või paremale... meile tundus et peaks tekkima isu paremale pöörata - kaua võib ikka otse sõita :))

D6 - sektoris D7... nagu mõned mehepojad ennem starti mainisid - sinna tahaks küll põrutada :)) sellega näitasime ära et alati ei pea vasakule või paremale keerama, võib ka otse sõita...

B9 - esimene koht kus saab välistada 2 sektorit ja keerata südamerahus vasakule!!! B10 tähendab piraatide seas surma ja kui oma eelnev teekond ning tupikteekonnad kaardile joonistada, on näha et A9 on tupik...

F9 - otse on jällegi tupik, seega alla minek jookseb ka suure tõenäosusega tupikusse kuna pole eriti manööverdamise ruumi... võtke risk ja keerake vasakule :)))

I8 - arvestasime et tulete meile, kuna välistada midagi ei ole...

K6 - otse ees on kullahunnik ja kes meist ei tahaks kullahunnikut endale :) kindel siht OTSE :)))

G5 - otse näete kummitust "Lendavalt hollandlaselt", mis tähendas meremeestele peatset hukatust - TUPIK... ja kuna välja joonistatud teekonnad näitavad selgelt et vasakule keeramine viib samuti tupikusse, keerame ilusti paremale õigele objektile :)))

G3 - orgide külastamise koht, kuigi vasakpöörde võiks ju mingi segase loogika järgi välistada :)

J2 - vasakul on tormine meri, kes ikka tahab tormisel merel eluga riskida - TUPIK... alles jääb otse, paremale või orgide juurde :) kaua sa ikka otse sõidad, keeraks jälle aga paremale :))

JA ÕELGE NÜÜD ET LOOGIKA PUUDUS :P

PS kogu selle aja mida me teid pikkisilmi ootasime, sain keku käest nii mitu korda turakas pähe, et ma ei tunnegi nii suuri numbreid :)))
Vanemseersant
 lizu
(
)
[ 18.03.2010 07:46:45 (UTC +3) ]  
kr66susEST:

PS kogu selle aja mida me teid pikkisilmi ootasime, sain keku käest nii mitu korda turakas pähe, et ma ei tunnegi nii suuri numbreid :)))

Keku ruulib *SMILE*
Mängude autor
Tüdruk
(
)
[ 18.03.2010 12:18:14 (UTC +3) ]  
Jaa Mati, said pähe nii mis kolises :D Teinekordki ;)
29.04.2024 17:25:52
(UTC +3)

www.en.cx
EncounterTM Ltd.
2004-2024 ©

 Organisaatori kontaktid:


Raimo
raimo.urgard@gmail.com

EN в контакте Яндекс